Bokstäver till barnens rum

Detta projekt påbörjade jag för evigheter sedan och det är egentligen busenkelt så det är nästan pinsamt att det tagit så lång tid att avsluta det, men så är det ibland. Sonens har varit klart ett tag, men jag har inte bloggat om det. Dotterns blev klara nu ikväll så jag slänger ut de i samma blogginlägg tänkte jag. 
Alexanders är sytt i ett påslakan jag fyndade på IKEA. Han har även matchande kuddar (de finns i ett annat inlägg). Han älskar att pillra på de så N:et har vänt sig lite fel.
Beatrices bokstäver har inte kommit upp på snöre än, men snart så :-) Såhär fina blev de i alla fall :-) Sydde de för hennes rum men så flyttade vi in henne till storebror idag så som tur är så är det liknande färger därinne :-) Tanken är att Micki-katten ska upp på snöret den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0